ویژگی های بهترین کلینیک دندان پزشکی

صحبت دندان پزشک با بیمار

خیلیها اعتقاد دارند یک دندان پزشک خوب لزومی به ارائه توضیح در خصوص پروسه درمان به بیمار ندارد. این جمله اعتقاد بسیاری از دندان پزشکان ایرانی است. به همین دلیل است که حتی در بسیاری از کلینیک های دندان پزشکی معتبر، دندان پزشک از صحبت با بیمار خودداری میکند. در بهترین کلینیک های دندان پزشکی ، پزشک از روحیات و سابقه بیمار اطلاعات کسب می کند. ما در کلینیک دندان پزشکی تبسم مهر ابتدا از سابقه بیمار و تجربیات خوب و بد او در خصوص درمان های قبلی صحبت میکنیم سپس پروسه درمان آغاز میشود.

 

تخصص دندان پزشک

اولین کار دندان پزشک تشخیص درست است که باعث درمان درست میشود. یک دندان پزشک خوب زمانی که از موردی مطمئن نیست میتواند با ارجاع بیمار به متخصص مربوطه بهترین درمان را برای بیمار رقم بزند.

 

محیط کلینیک دندان پزشکی

مهمترین نکته در خصوص محیط یک دندان پزشکی خوب، بوی فضای کلینیک است. اولین تماس حضوری فرد با کلینیک بویی است که استشمام میکند. اگر بوی مواد ضدعفونی کننده یا … در فضا باشد یادآور خاطرات دندان پزشکی بعضاً تلخ بیمار خواهد بود.

محیط یک کلینیک خوب باید حتماً خوشبو باشد.

محیز یک کلینیک دندان پزشکی خوب

 

انتظار بیمار برای دندان پزشکی

زمان انتظار فرد در اتاق انتظار کلینیک دندان پزشکی هر چه کمتر باشد بهتر است. بنابراین در بهترین کلینیکهای دندان پزشکی سعی بر این است این زمان انتظار را به حداقل برسانند.

 

ترس از دندان پزشکی

ترس از دندان پزشکی یک فوبیای شایع است در واقع بعد از ترس از ارتفاع شایعترین ترس، فوبیای دندان پزشکی است. اما مهمترین مورد در ازبین بردن ترس از دندان پزشکی نحوه رفتار و گفتار دندان پزشک با بیمار است. در بهترین کلینیک های دندان پزشکی کودکان پزشک به کودک میفهماند هیچ گونه حرکتی بدون رضایت او انجام نخواهد شد،  در ضمن تمامی ابزار دندان پزشکی قبل از استفاده به کودک نشان داده خواهد شد.

 

گوش دادن به مشکلات بیمار

در بهترین کلینیک های دندان پزشکی ابتدا مشکل از زبان خود بیمار شنیده میشود سپس دندانپزشک به بررسی و معاینه فرد میپردازد.بهترین دندان پزشک شخصی است که بهترین محو به صحبتها و خواسته های بیمار گوش دهد. حتی پزشک به عنوان یک همراه به صحبتهای خارج از موضوع دندان پزشکی بیمار نیز گوش میسپارد تا به بیمار به بهترین نحو آرامش خاطر داده شود.

 

تبلیغات در کلینیک دندان پزشکی

هیچ کلینیک دندان پزشکی خوبی به تبلیغ هیچ محصولی نمیپرازد.

 

ارتباط بیمار با دندان پزشک پس از درمان

برای کاهش استرس بیمار پس از درمان لازم است که راه ارتباطی بین بیمار و دندان پزشک وجود داشته باشد. ممکن است در برخی مواقع بیمار درست متوجه اقدامات پس از درمان نشده باشد، یک کلینیک دندان پزشکی خوب حتما باید قبل از ترک بیمار شماره تماسی را برای نیاز های بیمار در اختیار او قرار دهد.

 

ویزیت رایگان دندان پزشک

بیمارانی که درد دارند میتوانند با تماس با کلینیک تبسم مهر وقت اورژانسی بگیرند. تمامی دندان پزشکان خوب از جهت اخلاقی و به خاطر سوگند پزشکی موظف به ارائه وقت اورژانسی به بیماران هستند.

در کلینیک دندان پزشکی تبسم مهر ویزیت رایگان می باشد.

 

صبر و حوصله دندان پزشک

یکی از نکات مهم در پروسه درمان صبر و حوصله دندان پزشک به خصوص در کار روی دندان کودکان است. بهترین دندان پزشکان نسبت به وقتی که به بیمار اختصاص میدهند احساس مسئولیت میکنند.

 

رعایت بهداشت در کلینیک دندان پزشکی

اولین و مهمترین نکته یک دندان پزشکی خوب رعایت بهداشت و استرلیزاسیون وسایل و دستگاه های دندان پزشکی است. در کلینیک دندان پزشکی  تبسم مهرکلیه ی مراحل استریلیزاسیون با دقت وطبق استانداردهای جهانی انجام می گیرد و شما می توانید تمام مراحل را مشاهده و پی جویی کنید.

 

تکنیک ها و تجهیزات به روز

استفاده از تکنیک ها و ابزار و تجهیزات به روز تا حدی که هزینه های خرید اجازه میدهد کار را برای دندان پزشک و بیکار ارحت تر میکند. بهترین دندان پزشکان کسانی هستند که برای آگاهی خود نسبت به تکنیک های جدید دندان پزشکی تلاش میکنند.

 

نحوه برخورد کارکنان دندان پزشکی

یک کلینیک دندان پزشکی خوب جایی است که بیمار با ورود به آن احساس آرامش و امنیت داشته باشد. در کلینیک دندان پزشکی تبسم مهر ما به بیماران به عنوان مهمان نگاه میکنیم. حداکثر تلاش تیم کلینیک تبسم مهر آرامش و آسایش خاطر بیمار است. تمامی کارکنان کلینیک آموزش های لازم در خصوص نحوه برخورد با مراجعین دندان پزشکی را گذرانده اند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *